مالیات
پرسش
چگونه گواهینامه ارزش افزوده دریافت کنم؟
در حال پیشرفت
0
حسابداری مالیاتی
3 سال
1400/5/24 18:08:45
1400/5/24 18:08:45 1 پاسخ
32 بازدیدها
0
پاسخ ( ۱ )
راهنمای دریافت ارزش افزوده
• دادن برگ ثبت نام اولیه همراه با مدارک فوق الاشاره (مدارک ثبت نام اولیه ارزش افزوده)
• ثبت نام مرحله دوم پس از آمدن رمز عبور
• دادن کلیه مدارک فوق برای اداره دارایی (اظهار نامه برای سه ماهه های سالهای قبل از تاسیس تا سالی که قرار است ارزش افزوده ثبت نام و گواهی صادر شود – برگ اولیه و مرحله دوم ثبت نام و شناسه کاربری و رمز عبور- نامه (به شرح زیر) – کپی کلیه قرار دادها برای ثبت نام مرحله آخر و صدور گواهی ارزش افزوده.
مهلت پایان ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش
مهلت پایان ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده هر سال در اخبار سراسری اعلام میشود.
مدارک ثبت نام اولیه ارزش افزوده:
مدارک لازم برای مرحله آخر ارزش افزوده :
بنا به تشخیص حوزه مالیات بر ارزش افزوده، این گواهینامه برای مدت ۶ ماه یا یک سال صادر میگردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار، اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به تمدید اعتبار از حوزه مالیاتی خواهند بود. تمامی خریداران نیز میتوانند تا در هنگام پرداخت، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان، گواهینامه ثبت نام را از آنها درخواست نمایند و پس از رویت و تاریخ اعتبار آن، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.